Csak mert pont. :)

2008.08.07. 14:10

Szóval kell már nekem egy értelmes blog. :) Ez olyan, hogy ha nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek. :)

Nagyon gyorsan telik a nyár... túúúl gyorsan. :S Még csak most kezdődött a szünet, erre 2-3 hét, és újra ott szenvedünk a padban, vért izzadva... :S Persze, mindenki azt mondja, addig örülj, míg tanulhatsz... persze... de akkoris életem egyik legnehezebb éve áll előttem... a költségekről nem is beszlélve... de hogy csak a lényeget említsem: szalagavató, kampány, érettségi... :SS Jah, de nem úgy van ám az... előtte még augusztus 29-én nyelvvizsgázom... angol középfok... Nagyon remélem, hogy meglesz... azt hiszem, ennyire vagyok jó, és ezt minden ego nélkül mondom... csak hát azt is tudom, hogy nagyon szerencsefüggő a dolog. :S De remélem velem lesz a szerencse. :D

Szombaton mozi meg újabb együtt töltött nap életemmel. :) Az jó lesz már. ♥ Amúgy jövő nyár, az lesz az igazi móka. :D Le lesz tudva az érettségi, és lazulok egész nyáron, és Balcsi-parton fetrengek. :DD Így kell élni... Amúgy is azt tervezem, hogy a Balaton közelében fogom leélni az életem... ott szeretnék lakni. Nincs mese, megvalósítom. Elvégre nem a Maldív-szigetekről beszélünk, 'csak' a Balcsiról. ;)

Azt hiszem egyelőre ennyi. Puszipááá ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr47605177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása