Újra itt.

2010.05.20. 19:31

Eltelt pár hónap az utolsó bejegyzésem óta. Úgy is felfoghatjuk, hogy hagytam magamnak időt regenerálódni. Sikerült-e? Nem teljesen. De lesz ez még így se. :P

Azon gondolkoztam, hogy a csere vajon mindenképp minőségromlással jár? Miért van az, hogy elhagynak valakit, és az illető következő partnere tuti ezerszer rosszabb, mint az, akit elhagyott. ?? Miért? Annyi 'miért' van bennem, amire keresem a válaszokat szüntelenül, de úgy érzem, felesleges. "Time will help you through but it doesn't have the time to give you all the answers to the never-ending why." - ennyi. Biztosan tud valamit az a "lány". Aki mellesleg az én szememben egy köpedék. Már bocsánat. Viszont nagyobb melle van, mint nekem. Ez is valami. :) Tudod mit, kedves??? Legyetek nagyon boldogok együtt!!! Megérdemlitek egymást igazán. Én meg nem tudom, mit csináltam 20 hónapig. Vagy én voltam vak, vagy te fordultál ki magadból ennyire. Ez utóbbira tippelek. De hagyjuk is. Talán egyszer átélsz valami hasonló fájdalmat, mint amit nekem okoztál, bár nem kívánnék ilyet a legrosszabb ellenségemnek sem, így neked sem kívánom. Mint mondtam: légy boldog! És idővel majd én is az leszek... valaki mással.

 

Köszönöm Jutámnak ezt a mai napot! A lehető legjobb időtöltés egy olyan barátnővel tölteni a napot, akire mindig számíthatok, és aki benne van minden őrültségben! :) Szeretlek, te nyomi! :D:D <3

A magánéletemhez meg most én is toljak egy ilyen kiírást: ;) (L)
Ja, inkább nem. Mert erre van egy jó szó... várjunk csak... megvan:
SZÁNALMAS (már a kiírás lenne az részemről...másoknak ez tök hétköznapi. a szerelem JÖN-MEGY).


Ennyit gondoltam most megosztani. Egyszer majd ezt is biztos csodálkozva olvasom vissza, ahogy a többit...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr672018881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása