Future's secrets

2009.09.02. 22:26

Megint picit lemaradtam, azaz kissé mindig megfeledkezem eme blogról. :) De aztán eszembejut, hogy kellene írni. És ezt is teszem éppen.

Tehát hatalmas események vannak mögöttem, és úgyszint előttem is. Felvettek Budapestre a Kodolányi János Főiskola andragógia szakára. :) Iszonyat boldog vagyok ettől. Művelődésszervező leszek, vagy mi a szösz, vagy akár műkereskedelemre is specializálódhatok. Szeptember 7-én lesz az évnyitóm, másnap a beiratkozás, szeptember 14-től pedig a tanítás is elkezdődik. Le kell győznöm a félelmemet, a bennem lakozó mumust, ami miatt rettegek az egyedül történő tömegközlekedési eszközök használatától és úgy általában olyan nagy az a város, én meg olyan kicsi vagyok... xD De kedden legyőzöm a szörnyet, és egyedül fogok eljutni a sulimba. *büszke arc, mögöttem amerikai zászló és a himnusz* xD

A részletekről, és utazásom körülményeiről még (remélhetőleg) beszámolok. :)

Ezen kívül voltunk nyaralni a barátommal Dunavarsányon/ban. Kettesben töltöttünk ezáltal egy hetet, és fantasztikus volt. Imádlak kicsim! <3

És végre megvan a gyönyörűséges Asus F5SR-AP050 laptopom. :) Épp arról pötyögök. Irtó jó gép, szeretem nagyon. :) Már anyukámmal elintéztük a mobilinternetet is hozzá, hogy mindenhol tudjak Neptunba belépni meg ilyen finomságok. xD

Ezek jelenleg a legnagyobb történések, amelyekről okvetlen be kellett számolnom. :) Aki ezt olvassa, kérem szorítson nekem, hogy sikeres legyek a pesti közlekedésben és mindig elérjem a célom (legyen az helyszín vagy akár esemény). Ámen. :)

 

Azt hiszem, akkor ennyi. The end.

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr431356487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása