Aranyhal.

2009.06.24. 22:45

Van egy aranyhalam. Egyet mondok, kettő lesz belőle. Ugyanis holnap kapok mégegyet. :) Hirtelen ötlettől vezérelve fűztem meg anyukámat. Már van egy kutyusom, akiről a korábbi bejegyzésekben már esett szó. Az én drága Picurom, aki idén volt 7 éves. :) ♥ Na, de anya szerint ő bőven elég. Nos, akartam én már hörcsögöt, egeret, teknőst stb. De eddig nem jött be. Aztán tegnap Anita barátnőmmel benéztünk az állatkereskedésbe, és megtetszettek a halak. Eleinte nem gondoltam komolyan, hogy tényleg szeretnék. Aztán lázba jöttem egy aranyos aranyhalért. :) És anyukám beleegyezett. Majd kiderült, hogy még vennem sem kell ezt az amúgy nem olcsó (700 Ft egy aranyhalacska) halit, mert Árpi exsógor hoz nekem teljesen ingyen és bérmentve. :))) Úgyhogy ma felkerekedtünk Anitával és megvettük a kellékeket. Kis akváriumot, bele egy zacskó bányakavicsot... xD Illetve a halétket, valamint a srác adott ajándékba kis vízelőkészítő cseppeket, ami arra szolgál, hogy mikor kicserélem a vizet, csöpögtetek 3-4-et bele és akkor leköti a klórt meg a csapvízből származó haszontalan dolgokat, így a hali boldog lehet. ^^ Úgyhogy mint leendő haltulaj, boldogan mentem haza. Szépen ablak elé előkészítettem a helyet és vártam, hogy Árpi megérkezzen a halacskámmal. Így is lett. Tündéri kis hal. ^^ Edwardnak neveztem el. De röviden csak Ed. :D Lehet, hogy lány... mindegy, egyelőre nem hallgat a nevére. :D Viszont előszeretettel bujkál a horvátországi nyaralásból származó kődarabka mögött, ami úgy 5x akkora, mint ő. :)) Aztán hazajött anyukám, és megbeszéltük, hogy Ed magányos lehet. És azt olvastam, hogy az aranyhalak hajlamosak elszigetelődni. :O Én pedig nem akarok egy szótlan remetehallal egy szobában lakni. xD Tehát orvosolván a problémát, Árpi hoz neki egy pajtit. :))) Holnap. Tehát holnap megírom, hogy érzi magát az új pajtival. :) De szeretem Edet. ♥

Hétvégén Víz-Zene-Virág Fesztivál itt Tatán. ^^ Imádom. Jó progi. Tatán a legjobb 3 napos mulatság. És ami még jobb, hogy végre összeismerkednek anyukáink. Már a barátom anyuja és az enyém. Anya meghívta őket. Apukája nemtudom jön-e, de anyukája és a húga várhatóan igen. ^^

Addigis holnap Ő lejön hozzám. :) Mozizunk megint. Imádunk ugyanis mi mozizni. Most a Transformers - Revenge-t nézzük. Bizti jó lesz. Már azért jó, mert Vele vagyok. Imádom ahogy átölel és fogja a kezem. ♥♥♥ Dehát hogy is ne imádnám, mikor őt magát is mindennél jobban szeretem? :) ♥♥♥ 1 hét múlva már 14 hónapja, hogy hivatalosan is egy pár vagyunk. ♥ Szeretlek!

Mit még? Nos... Jaaaa.... :D Július 11. - Balcsi-part - Kaukázus koncert. :) Jó lesz. Ott leszünk várhatóan. ^^ ♥

Mára ennyit. Holnap jelentkezem a hal-infókkal mindenképp. :DDD

Szia, köszi, szervusz, heló... :)

Alábbi képet én fotosoppoltam egy eredeti alapján. :D De az uszonyok olyan halványan látszottak csak az amúgyis homályos képen, hogy szinte eltűntek. De vicces lett ez a kép. :DDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr201206623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása