és eljött a várva várt ma. és el is telt sajnos. :S de mesélem is, hogy mi volt. szóval megjött szívem kuglófjának egyetlen szem mazsolája hosszú pesti utat maga mögött hagyva. de megérkezett. :) ugorjunk. tehát a mozi. Batman: The Dark Knight. olvastam már erről jó és rossz kritikát egyaránt. őszintén? nem érdekel. utálom, ha valaki megnéz egy filmet, és elkezdi 'szakszavakkal' fikázni, hogy uncsi meg ismerjük már meg blabla... nem kell. csináljon jobbat, aki például ezt lefikázza. én nagy filmrajongó vagyok. természetesen minőségi filmeket nézek. csak mindenkinek más a minőség. van akinek az üvegtigrisnél kezdődik. hát nekem a minőség ezer szálon fut. nem emelek ki most példát, maradjunk a témánál. tehát beültünk kedves párommal (de hivatalosan hangzik :O :D) a moziba fél liter ájsztí társaságában. még jegyet is foglaltunk. 4es terem. legnagyobb terem. valami 200 fölötti férőhely. ültünk bent vagy 15en. :D na megint elrugaszkodok. szóval a film. én láttam korábban a Batman Begin-t is. az is tetszett. Christian Bale. jó arc. kivéve hogy pszichopata és veri a családját. de ez minket nem érdekel. ő Batman♥ tehát teli reményekkel kezdtük el nézni a filmet, mely megdöntötte a Pókember 3 (melyből én 1et sem láttam) rekordját, már az első hétvégén 22 milliárd forint értékben keltek el a jegyek Heath Ledger(ł) - de szerettem, és hogy sajnálom :'( - utolsó filmjére. nézzük a filmet. hozzáteszem 16os karika. előttünk apuka a körülbelül 6-7 éves kisfiával. sok ész. tehát nézzük és ámulunk. irtó jó. feliratos volt. szeretem feliratosan nézni, mert hallom az eredetit és ez felülmúlhatatlan. Batman hangjáért meg vagyok őrülve. nem tudom hányan tudjátok, miről beszélek. az a kissé robothang feeling. áh. attól kész voltam. mondja Joker a csajnak (mikor a csaj bevadul), hogy na ezt már szeretem. és akkor jön Batman és azon a hangon: ...you'll like me. - áh♥ Joker? hatalmas figura. szerintem nagyon jó arc. tudom, gonosztevő meg minden. de ha választanom kéne Heathtől függetlenül ő lenne a kedvenc gonosztevőm. ez a flegmasággal kevert elvont humor. :D szóval nekem bejön. a film látványos, izgalmas, odavág. lehet rajta olyakor nevetni is egyet-kettőt, de alapjában izgalmas. pont pár perce írja a srác, hogy 'ooh that was boring...' erre csak annyit: your mum. :) ha ez boring, akkor neki 3Dbe kéne átélni a Titanicot, az talán nem lenne boring... -.- de ez csak az én véleményem. tetszik. szeretem. alig várom a folytatást. amiben sajnos már biztos nem Heath lesz Joker. :S annyira sajnálom őt. :'( hány ilyen klassz filmje lehetett volna még? :'( az élet igazságtalan. szóval, szerintem mindenkinek megér egy próbát, aztán edönthetitek, mi a jobb. Superman vagy Batman. Én már letettem a voksot. ;) (igaz...Supermant egyet se láttam :D de nem is érdekel :P)

ennyit a mai napról. ha nem bánjátok, a napom hátralévő részében történteket nem osztanám meg. :$ :D kinéztem egy kockás-deszkás feeling cipőt. kéne. :)

puszipáááá^^ - why so serious? - ♥Joker♥


A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr45608619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása