Újra itt. ♥

2009.01.31. 17:43

Nagyon nagyon régen írtam ide. Az az igazság, hogy nem vagyok az a blogolós típus. Még a rendes naplómba is ritkán írok. Pedig lenne mit, csak lehet lusta vagyok. :P Meg sokszor ismételném magam... Például mindig mondanám, hogy szeretem a barátom!!! ♥ Vagy hogy egyenesen imádom! ♥ Holnap lesz 9 hónapja, hogy együtt vagyunk! Életem eddigi legszebb 9 hónapja áll mögöttem... van egy fiú, aki szeret és akit szeretek. Hát mondja valaki: kell ennél több a boldogsághoz? Hogy magához ölel, és megcsókol, és a fülembe suttogja: szeretlek! Nem kell több! Vagy amikor együtt alszunk el, hozzábújhatok és hallhatom a szívdobbanását... Olyan mértékű nyogodtsággal és boldogsággal tölt el, hogy nem tudom szavakba önteni. Csodálatos. Ez a szerelem. És mondják: idővel elmúlik. Nem. Nem múlik el. Csak átalakul szépen lassan, sok év alatt egy mélyebb érzéssé: ez a szeretet. És azt is mondják, hogy semmi sem, így a kapcsolatunk sem tart örökké... de nekem ne mondja meg senki! Mert én hiszek a sírig tartó szerelemben. Talán butának és naivnak gondoltok emiatt. Nem érdekel. De úgy érzem, hogy ha létezik az Igazi, akkor nekem Ő az. És ha őt elveszítem, sosem fogok senkit így szeretni. Ezért vigyázok rá, és óvom őt, mint a szemem fényét. Mert sosem tudjuk, milyen fontos számunkra valaki, egész addig, amíg el nem veszítjük. Így hát vigyáznunk kell mindenre és mindenkire, amit szeretünk, és addig kell szeretni szavakkal és tettekkel, amíg tehetjük. ♥♥♥

Most találkoztam egy volt osztálytársammal. Már 4 éve, hogy más iskolába járunk, de semmi sem változott. Ugyanolyan barátnők vagyunk, mint akkor. Ugyanazok a pillantások, és nevetések... Mi változtunk, de a barátságunk megmaradt. ♥ Köszönöm Kitti, hogy ennyi év után is vagy nekem! ♥ Mert a barátok olyanok, mint a csillagok. Nem mindig látod őket, de tudod, hogy vannak. *

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr12914638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása