Cast your mind back...

2009.11.26. 21:39

Mivel is kezdjem?? Holnap leszek 19 éves. Mégsem olyan kerek, mint a 18, vagy a 20. De majd az is eljön. :) Anyukámtól megkapom a gyönyörű könyvet - (L) Eclipse - Napfogyatkozás (L). A többi meglepetés rejtély. De már önmagában ajándék, hogy estére jön a barátom is, aki már iszonyatosan hiányzik nekem. Egyszerűen ölelni akarom őt, és az a legrosszabb, hogy nem tehetem, amikor akarom... :( De holnap igeeeeen... (L)

De vannak ám itten (xD) rossz hírek is. Jövő kedd és szerda ZH. Azaz, ha úgy döntök, akkor csak kedd, de azt muszáj. Szociológia... pfff. Szerdán meg jog lenne, de az csak lehetőség, és a vizsga egyébként december 17-én lesz. És lehet, hogy én inkább a vizsgára megyek majd. Ugyanis utálok és nem is nagyon tudok egyszerre két tárgyat tanulni, könnyebb egyre koncentrálni... és fontosabb a szociológia, szóval még eldöntöm. December 7-én pedig pedagógia, ami szintén nem kötelező, de erősen ajánlott, mert kutya se akar januárban szóbelizni belőle... úgyhogy minden itt van a nyakamon és tanulhatok még a karácsonyfa alatt is, meg áttanulhatom magam 2010-be, ugyanis január 12 és 13 szintén vizsga: pszichológia és filozófia. :( Szóval sok kalappal nekem.

Hmmm... megemlíteném még, hogy hiányzik az Eötvös József Gimnázium. :( Nagyon hiányzik... az osztálytársak - (L) 12. E (L) - a közösség, a tanárok: Takács István ofő, Antretter János - ajj azok a töri órák :), Horváth Krisztián - angol (L), Zámbó Magdolna - irodalom :), stb. és persze a Maráz-tesik... XD Na jó, ezt nem gondoltam komolyan... a tesi nem hiányzik, sőt... xD Szóval tervezek egy kis látogatást majd december-január felé, mikor kicsit lehiggadok vizsgák után. Visszasírom a gimit, életem egyik legszebb időszaka volt az a 4 év. (L) Köszönöm ezúton is mindenkinek. :)

 

Hát mára ennyi vót. :DD

If you believed
When I said
I’d be better off without you
Then you've never really knew me at all
If you believed
When I said
That I wouldn’t be thinking about you
You thought you knew the truth but you’re wrong
You’re all that I need
Just tell me that you still believe...

Szeretlek kicsim. (L)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nemsoká Karácsooooooooooooooony... :) (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr81555004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása