c'est la vie...

2008.08.12. 22:23

újra itt. újabb bejegyzéssel fárasztom a nagyérdeműt. most került elő egy régi táskámból egy áltsuli 8.ból származó levélke egy akkori barátnőtől, olyan aranyosakat írt. :) meg ezzel együtt előkerült egy kis órai levélfecni is, szintén abból az időből. ezzel a baráttal viszont mai napig jóban vagyok. :) úgy szeretem, mikor előkerülnek az emlékek. olyan jó visszaemlékezni. és ahhoz képest, mennyi rossz dolog történt áltsulis koromban, szinte csak a jóra emlékszem. :) és ez így van jól. 1 évem van még itt a gimiben, és utána ez is csak egy emlék lesz a sok közül. de életem nagyon szép 4 évének lesz elraktározva. jó gimisnek lenni. :) csak érettségizni ne kéne. :S de milliók megteszik, hát van némi remény, hogy énis túlleszek rajta. reméljük eredményesen. :) aztán, hogy utána hova sodor a szél... merre koptatom az élet poros országútját... azt ki tudja. mindenesetre várom már a fősulis éveket is, ha bekerülök valahová. :)

ma volt nálam barátom. :) mint mindig, ma is jól elvoltunk. csak ha vele vagyok, olyan gyorsan eltelik a nap. :S legközelebb meg vasárnap látjuk egymást. akkor én megyek Pestre. ♥MÁV♥ :) -.-' de érte bármit. szeretem. és akkor ebben a szóban benne van minden♥

na puszipáá ^^ why so serious?

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr92613315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása