Nem vagyok jó blogoló. :)

2009.06.15. 19:18

Tehát hosszú, hosszú, hosszú hónapok óta nem írtam. És akkor? :) Semmi extra. Most érettségiztem. Azaz folyamatban. Pénteken szóbelizek. Félek. :) De szerintem elég jó a túlélők aránya. :D

Más dolgok jobban nyomasztanak. De arról most nem beszélnék. :) Ahogy Bödőcs Tibor mondta: "mikor szarul vagyok, elképzelek egy nagyon szar helyzetet, és örülök, hogy nincs." :DD Tehát mondjuk elképzelem, hogy bezárnak egy üvegbúra alá és egész nap Mónika Show-t kell néznem... De nem így történik. :DD Így örülök. Amúgy ez a só tud vicces lenni. Nem, ez csak az tud lenni. Annyira szar, hogy már jó. :DD Tehát olyan szánalmasak a vendégek, hogy azon már csak nevetni lehet. :DD

Mit még? Hmmm... Twilight. Alkonyat. Áh,eleinte nem akartam csatlakozni ehhez a tömeghisztériához. De aztán felkeltette az érdeklődésem. Megvettem az első könyvet. Annyira jó, hogy képtelen vagyok szavakba önteni. Ilyen csodás történetet sosem olvastam vagy hallottam még. :) Pedig csupa fantasztikum, ami mint tudjuk a gondolat pregnánsabb kifejezésére szolgál. Legalábbis Karinthy műveiben. De itt is ez van. És nem tudtam ellenállni a második könyvnek sem, amiről szintén ez mondható el. Most várom, hogy ősszel jöjjön a harmadik könyv magyarul. Mert angolul már kapható, meg kalózfordítás a netről. De én a kezemben akarom tartani. :) ♥ Részletek akkor. :)

Csütörtökön voltam egyik barátnőmmel, Jutámmal, meg ex sógorommal, Árpival Kiscsillag koncerten itt, Tatán. :) Felülmúlhatatlan. Első sorban tombolós-ugrabugrálós-elázós-menőpólós-irtófantasztikus koncert volt. !!! :) ♥♥♥ Imádom ezt a zenét. Az irányzatot. Kispál és a borz. Kiscsillag. Kaukázus. 30Y. Belga...hogy mást ne mondjak. :))) ♥ Ha nem tetszik, akkor SZ.L.B. xD

Barátommal már több, mint 13 hónapja vagyunk együtt. Ez nem más, mint a viszonzott szerelem csendes boldogsága. :) Annyira szeretem. Hát nagyon. ♥ Bár minden napom úgy zárulna, hogy átölel és együtt alszunk el. Én ezt kérem. Ha ez valaha megvalósul, úgy érzem, a legnagyobb álmaim egyike teljesül. ♥ Nem nyáladzás... ne értsetek félre. Ez...ez kell. Boldog vagyok. 13 hónapja teljesen boldog vagyok. Előtte se voltam boldogtalan, csak bizonyos időszakokban...de az más volt. Ez az életem, ami most van, és az, ami akkor volt az 2 különböző. Ez a személy megváltoztatott mindent. Belépett az életembe és mindent más fényből világított meg. Olyan érzés kerített hatalmába, amiről sokezer ember azt sem tudja, hogy létezik. Ezért szerencsésnek érzem magam. Köszönöm Neked Kincsem. ♥ 18 múltam. És tudom, mi az: szeretni. Kívánom mindenkinek, hogy érezze azt, amit én. ♥

"Nem tudom, meddig ültünk ott mozdulatlanul. Talán órákig. Végül a pulzusom lenyugodott, de Edward nem moccant, szótlanul tartott a karjában. Tudtam, hogy bármelyik pillanatban túl sok lehet neki ez az egész, és akkor az én életemnek vége - olyan gyorsan, hogy talán észre sem veszem. És mégsem féltem. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak arra, hogy átölel..."

"A köteléket, ami egymáshoz fűz minket, nem szakíthatta el sem a szétválás, sem a távolság, sem az idő. És nem számít, mennyivel különlegesebb, gyönyörűbb, okosabb vagy tökéletesebb nálam, ő is ugyanolyan visszavonhatatlanul megváltozott, mint én. Ahogy én mindörökre őhozzá tartozom, ugyanúgy ő is mindig az enyém lesz."

"Pontosan elég vagy ahhoz, hogy örökké és megmásíthatatlanul magadhoz láncolj."

/Stephenie Meyer: Twilight ♥/

Szeress úgy, ahogy én...ez minden, amit kérek! Ahogy én, úgy ölelj át a két karoddal végre...tudnom kell, hogy te nem hagysz el...Talán nálad megpihenhetek én... ♥

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr391187276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása