Túl az érettségin.

2009.06.20. 11:53

Kezemben a kék kis könyv. Érett lettem. Hivatalosan is. Büszke vagyok, és büszkék rám a szeretteim. :) Magamra elsősorban azért vagyok büszke, mert nagyon keményen tanultam, és nem hiába. A matekom 3-as lett, de minden más 5-ös. És ez boldogsággal tölt el. Mert hát matekra születni kell. :D

Ma lesz a bankett. Egyes osztálytársaimat lehet, csak évek múltán látom újra. Ez szomorú. Ismét lezártam 4 évet az életemből. 4 év küzdést és nehézséget, de ugyanakkor 4 év vidámságot, önfeledt nevetést és feledhetetlen kirándulásokat. Az idő olyan gyorsan telik... még mindig kristálytisztán emlékszem az első napomra a gimiben. Izgulással vegyes boldogság, hisz felvettek a megye legjobb gimijébe. :) Nem bántam meg, hogy ide jelentkeztem. Ennél jobb hely nem létezik, ha középiskolákról beszélünk. ♥ Köszönöm Eötvös gimi! ♥ Köszönöm kedves tanáraim és osztályom. ♥♥♥ Hiányozni fogtok, de még találkozunk! ♥ Ma pedig még teljes létszámban vacsizunk egy jót és beszélgetünk sokat. Mert van miről. :)

Kezdődik a nyár. Nem tudom, mi vár rám. Ha teljesül az álmom, felvesznek kommunikáció és médiatudomány szakra. ♥ Imádkozom érte. Cross my fingers. :)

Egyébiránt azért is, hogy a barátommal lehessek, amennyit csak tudok. Mindennél jobban szeretem őt, és nehéz lenne nélküle elképzelni az életem. Lehetetlen. Semmilyen tiltás nem veheti őt el tőlem. 13,5 hónapja együtt vagyunk jóban és rosszban. Bár rosszat nem is nagyon tudnék említeni. Mert csodás volt ez a több, mint 1 év. Mindenkinek azt kívánom, hogy találjon magának olyan párt, amilyenről álmodni sem mert volna. És ez nem üres ömlengés meg nyáladzás. Nem. Szerelem és minden, amit ez maga után vonz. Természetesen vannak viták, és vannak nézeteltérések. De hol nem? Azért vagyunk együtt, szerelmesek egymásba, hogy ezeket orvosoljuk és közös erővel megoldjuk. Az igaz szerelem mindent legyőz. ♥♥♥♥♥

Ennyit gondoltam mára. Még jelentkezem. ;)

"Cause a heart that works is a heart that yours." (köszönöm K. ♥)

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr311196758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása