The end of the year

2009.12.22. 18:39

Megint itt vagyok. Kicsit firkálgatok ide... lehet, 2009-ben utoljára. :)

Túl vagyok 7-ből 5 vizsgán. Az eredményeket még nem tudom pontosan. Bízom benne, hogy jók lettek. Januárra maradt 2. Pszichológia és filozófia. Tanulnom kellene... alig 3 hetem van... de ki akar karácsony előtt 2 nappal tanulni? :O Én nem. ^^ Alig várom már. Csodálatos lesz minden!!! ^^ Amúgy is imádom a karácsonyt. Minden évben csillogó szemekkel várom, hogy essen a hó, hogy hallgathassam a jó kis karácsonyi muzsikákat, és úgy mindent. :) Már csak 2-t kell aludni. :) <3

Más dolgok. Barátom zenekara fut. Azaz fut a szekér, tudjátok. :) Ügyesek a fiúk. Fellépésük is lesz majd márciusban Ózdon állítólag. Bár azon én nem lehetek ott... hagyjuk is az okokat.

2010-es évre megfogadom, hogy egészségesebben táplálkozom és sokkal többet fogok mozogni... fogynom is kéne... de ahhoz kitartónak kéne lenni. És én nagyon nehezen mondok le bizonyos dolgokról... ezek között szerepel a csoki is. :D Van-e élet csoki nélkül? És ha van, miért nincs? :D

Hmmm... mit is írhatnék még? Más most nem jut eszembe. :)

Akkor hát ennyi. ^^

U.i.: Szeretlek kincsem! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr361616388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása