Megint csak 2 hónap telt el, mióta nem írtam. :D Na de nem baj. Mindig újra felbukkanok úgyis.

Hát telnek a napjaim... a suliban... Pesten... már túl vagyok 2 vizsgán is. Mindkettő 5-ös lett. :) Fent is vagyok hétközben itten a fővárosban. xD Felköltöztem anyukám húgához, Erikához. Így vasárnap estétől csütörtökig itt vagyok, nem kell vonatoznom olyan sokat, ráadásul a sulim 20 percre van busszal. Úgyhogy egész tűrhető a helyzet. Meg talán többet tudok találkozni a barátommal, mikor összejönnek úgy a dolgaink, és az jó szokott lenni. :)

Lassan megint sok vizsga lesz... november közepe van mindjárt. -.-""" Kicsit para, de biztos megoldom valahogy.

Jó hír, hogy már foglaltunk jegyet az Újholdra. *.* Olyan csodálatos. Annyira várom. A könyvek is felülmúlhatatlanok komolyan... de a film se kutya. Megvan az első és a második könyv is, most november végén kapom a harmadikat szülinapomra. Eclipse(L) Természetesen magyarul olvasom a könyveket. Ezért inkább várok sokat rájuk, de így a jó. Angolul tudom, hogy már mind kapható, és olvashatnám is úgy, mert érteném teljesen. Csak magyar vagyok és magyarul az igazi. Annyira szép és kifejező nyelv a miénk. :) Na meg olvashatnám magyarul internetről leszedegetett mindenféle kalózfordítások formájában, de köszi nem. -.-" Bocsi, ha megbántok ezzel valaki(ke)t, de szerintem aki igazi rajongó, az szereti kezében tartani a könyvet, és megtiszteli az egészet azzal, hogy nem kalózfordításban olvassa el a gépen. Belenéztem én is ilyenekbe... hát amit én találtam az enyhén szánalmas volt... tele helyesírási hibákkal meg ilyenek. Meg sem közelíti a könyv nyelvezetét. Úgyhogy drága a könyv, igen, de érték, és az is marad. :) És mi sem szebb annál, ahogy a polcomon sorakoznak ezek a gyönyörű könyvek. :) (L)
Első ránézésre gondolhatjátok, hogy "Úristen, ez megszállott." , és bizony nem is tévedtek nagyot. :) Teljesen magával ragadott a történet. Először elolvastam, aztán megnéztem a filmet. De nem rögtön, mikor berobbant, hanem már kicsit lecsengett a hisztéria, mikor úgy gondoltam, érdekel már, hogy mi ez az egész... :D Harry Potter sem volt rossz, bár az nem hozott soha lázba. Mindössze 2 könyvet olvastam, meg láttam a filmeket, de semmi extra. Hozzám ez a világ közelebb áll. :) Node ennyit erről egyelőre. Majd írom, milyen volt a Napfogyatkozás. (LL)

Mi más van még? Hmmm... Gólyabálom lesz csütörtökön. Remélem nem csalódom benne, és megéri elmenni. :)

A délutánt barátommal szeretném tölteni, de még nem jelentkezett... nem tudom, mire számíthatok.

Egyelőre ennyi. Mára bezár a bazár. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr341515285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása