Bankett és ilyesmik.

2009.06.22. 22:59

Megvolt már a bankett is. :) Nagyon jó volt. :) Bizony, hosszú 4 év áll mögöttem, sok sok nevetéssel és rengeteg jó emlékkel. :) ♥ Vannak ugyan rosszak is, de azokkal ki törődik? Nem szabad. :) Egyik szemem sír, másik nevet. Sírok, mert hiányozni fognak egyesek nagyon. Nevetek, mert vége az egyik legnagyobb megpróbáltatásnak fiatal éveim során, hisz kezemben az érettségim. :) Innentől csak kíváncsian várom, mit tartogat számomra a jövő. Nagyon boldoggá tenne, ha bekerülnék a BGF kommunikáció és médiatudomány szakára. Legnagyobb álmaim egyike, hogy újságíró és/vagy riporter legyek. :) A tavalyi ponthoz mérten bentvagyok. De idén... imádkozom, hogy ne emeljék meg. ♥♥♥ Magyar és angol a felvételi tárgyam. 93%-os magyar és 92%-os angol érettségim lett. Kell ennél több? Azt hiszem, alkalmas vagyok a szakra. :))) ♥

A szerelmem a tökéletes fiú. Legalábbis az én szememben. Egy tünemény, akit mindennél jobban szeretek, és el tudom vele képzelni az életem! ♥♥♥ Lassan 14 hónapja Kincsem! Imádlak! ♥♥♥

Mit is írjak még? Jáj basszus. xDDD Somogyi András. Mekkora arc. Nemrég őt hallgattam. :D:D:D:D Jájdekígyóóó.... :DDDDDD

Lassan nyugovóra térek. Bár ma még DVD-zni akartam, de ebből se lesz már semmi. :)

Úgyhogy jó éjszakát. Szép álmokat. Pusszanat. :)

A képen Juta barátnőmmel a banketten. :) Én baloldalt. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silvercat.blog.hu/api/trackback/id/tr331202160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása